L’Oréal Professionnel
Steampood gőzös hajsimító

A kampányban azt mutattuk be, hogy milyen látható különbség lehet akkor, ha a klasszikus hajvasalót gőzös hajsimítóra cseréljük. Ennek tesztelésére egy olyan influencer vállalkozott, aki saját teszttel mutatta meg az eredményt.

A L’Oréal Professionnel Steampod gőzös hajsimítóról cikk alapú, szöveges-képes tartalom készült, ami az influencer blogja és social felülete mellett az InStyle weboldalán és social csatornáin is elérhető volt. A véleményvezér karaktere, érdeklődési köre és követői bázisa mind a termékhez, mind a mi márkánk stílusához is tökéletesen passzolt.

Hirdető: L’Oréal Professionnel

Termék: Steampood gőzös hajsimító

A kampányban részt vevő influencer: czenekitti

A kampány fő megjelenései: InStyle.hu natív cikk és social posztok (Facebook és instagram) és blogbejegyzés az influencer oldalán, social megosztással

A kampány elérése: több mint 250.000 ember

Készen állsz a közös munkára vagy kérdésed van?

Töltsd ki ezt az űrlapot és 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.

Köszönjük

Az ajánlatkérést továbbítottuk.
Értékesítőnk hamarosan jelentkezik.

Csatlakozz hozzánk mint tartalomgyártó!

Úgy gondolod, hogy hasonlóan jó alkotó vagy mint az Influencer Hub tagok? Ne gondolkodj tovább, jelentkezz és fussunk össze egy kávéra. Folyamatosan keresünk új tehetségeket, lehet, hogy éppen Téged! 😎

Jelentkezem