Furla

A kampány kiemelt célcsoportja mindazok, akik szeretik a minőségi táskákat. A Furla integrált kampányát kiemelten az InStyle felületein erősítettük aktivitással és egy közös shopping partival.

A Furla legújabb kollekcióját natív cikkekkel mutattunk be több női oldalunkon (InStyle, JOY, Éva weboldalakon), amit #mutasdataskad képfeltöltő instagram aktivitással egészítettünk ki, influencer felvezető posztokkal és egy egyedi, a márkára szabott shopping partival, amit élőben közvetítettünk az InStyle Facebook oldalán.

Hirdető: Furla

A kampányban részt vevő influencer: Karin Dragos, eprespanni

A kampány fő megjelenései: natív cikkek, instagram képfeltöltő aktivitás az influencerek behrangozó instagram posztjaival, shopping party, live bejelentkezéssel

A kampány elérése: több mint 350.000 ember

Készen állsz a közös munkára vagy kérdésed van?

Töltsd ki ezt az űrlapot és 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.

Köszönjük

Az ajánlatkérést továbbítottuk.
Értékesítőnk hamarosan jelentkezik.

Csatlakozz hozzánk mint tartalomgyártó!

Úgy gondolod, hogy hasonlóan jó alkotó vagy mint az Influencer Hub tagok? Ne gondolkodj tovább, jelentkezz és fussunk össze egy kávéra. Folyamatosan keresünk új tehetségeket, lehet, hogy éppen Téged! 😎

Jelentkezem