L’Oréal Professionnel
Powermix

A kampány célja a L'Oréal Professionnel Powermix szolgáltatás megismertetése volt, amit a JOY márka social felületein népszerűsítettünk egy olyan influencer bevonásával, aki a termékhez és a márkánkhoz is egyaránt illeszkedett.

A szolgáltatást valódi teszteléssel mutattunk meg követőinknek egy olyan influenceren keresztül, aki kiemelt figyelmet fordít hajának ápolására, így hiteles arcként tudott részt venni a social fókuszú JOY kampányban: posztban és élő bejelentkezésben.

Hirdető: L’Oréal Professionnel

Termék: Powermix

A kampányban részt vevő influencer: Karin Dragos

A kampány fő megjelenései: JOY instagram poszt és sztori, JOY Facebook élő bejelentkezés, instagram poszt és sztori az influencer csatornáján

A kampány elérése: közel 350.000 ember

Készen állsz a közös munkára vagy kérdésed van?

Töltsd ki ezt az űrlapot és 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.

Köszönjük

Az ajánlatkérést továbbítottuk.
Értékesítőnk hamarosan jelentkezik.

Csatlakozz hozzánk mint tartalomgyártó!

Úgy gondolod, hogy hasonlóan jó alkotó vagy mint az Influencer Hub tagok? Ne gondolkodj tovább, jelentkezz és fussunk össze egy kávéra. Folyamatosan keresünk új tehetségeket, lehet, hogy éppen Téged! 😎

Jelentkezem